רשימת הכנה להנקה

טיטולים – יש! מוצצים – יש! אם את מתכננת להניק את תינוקך, עייני ברשימה זו של פריטים שימושיים, שיכול לעזור לך מאד כשתתחילי להניק.

זוהי תקופה מרגשת, אם כי עמוסה, כשאת מתכוננת לקבל את פניו של התינוק החדש שלך. אנחנו כאן כדי לתמוך במאמצייך להניק, אז הרכבנו רשימת פריטים מומלצת, שכדאי לשמור בהישג יד, על מנת לסייע לך להצליח בהנקה.

  • חזיות הנקה. יש הרבה טיפים לגבי רכישת חזיות הנקה באינטרנט או בחנויות לבגדי היריון! באופן כללי, כדאי לקנות חזייה במידה אחת גדולה יותר מהחזיה של סוף ההיריון שלך. יכול להיות שתרצי כמה חזיות, כי נשים רבות לובשות חזיית הנקה גם בלילה.
  • כרית הנקה. חשוב שיהיה לך ולתינוק שלך נוח. אימהות רבות משתמשות בכרית הנקה לתנוחת הנקה קלה יותר, במיוחד לאחר ניתוח קיסרי או הנקה של יותר מתינוק אחד.
  • משחת לנסינו לאימהות מניקות. בהתחלה, כשאת ותינוקך מסתגלים להנקה, הפטמות שלך יכולות להיסדק ולכאוב. כדי להפוך את ההנקה לנוחה ככל האפשר, החזיקי קרוב אלייך משחת לנסינו לאימהות מניקות (Lansinoh® HPA® Lanolin). משחת לנסינו מרגיעה ומגנה על הפטמות ומיוצרת במיוחד עבור נשים מניקות, כך שהיא בטוחה לחלוטין הן לאמא והן לתינוק.
  • רפידות הנקה החד פעמיות של לנסינו. בזמן שהגוף שלך מנסה להבין כמה חלב לייצר כדי לספק את צרכיו של תינוקך, עלולות להיות לך נזילות חלב. החזיקי כמה רפידות הנקה בהישג יד, כדוגמת רפידות ההנקה החד פעמיות של לנסינו כדי להימנע ממבוכה וכדי לשמור על עורך ובגדייך יבשים. ניתן להשתמש בהן גם בשבועות האחרונים של ההיריון או בשבועות הראשונים של ההנקה, אם הפטמות שלך רגישות במיוחד.
  • משאבת חלב טובה. אם את מתכננת לחזור לעבודה ולשאוב חלב, תצטרכי משאבה טובה ואמינה שתעזור לך לשמור על האספקה שלך, מבלי להזיק לרקמת השד. אימהות רבות בוחרות לשאוב חלב עבור המקרים בהן רחוקים מהתינוק. משאבת החלב החשמלית הכפולה של לנסינו או משאבת החלב הידנית של לנסינו הן אופציה טובה שתאפשר לתינוקך ליהנות מהחלב של אימא, גם כאשר אתם רחוקים זה מזו. 

אנחנו יודעים שגם אם משהו הוא פשוט, זה לא אומר שהוא בהכרח קל, במיוחד כשזה מגיע להנקה. המפתח להנקה מוצלחת הוא רשת תמיכה ענפה. את יכולה למצוא יועצת הנקה מוסמכת מטעם המועצה הבינלאומית באזור מגורייך, שתתמוך בך בשבועות הראשונים שלך עם תינוקך החדש.

שיהיה בהצלחה!